петък, 20 март 2009 г.

Постче

Драги ми,Смехурко,

Прощавай,че не писах,но да си призная,събитията в последните две седмици така се наблъскаха,че и минутка време не ми остана.
Учене,пътувания,простотии с Д. и Ж.,за които май трябва да благодаря искрено,че ги има и че са до мен,защото иначе буквално бих психясала от притеснения,пред изпитна паника и напрежение.
Но на моята пословична несигурност и черногледство ще посветя отделен пост,защото нямам намерение да развалям добрия тон на този с параноичните ми брътвежи!
А сега малко инфо от първа ръка за незабравимото,хипер весело и забавно пътуване до София и Пловдив! Макар целта на пътуването да беше записването ми за пробните изпити в УНСС (дай Боже-моя университет!),с Д. и М. разказахме играта на София...или по-скоро тя на нас. То не бяха обиколки,то не бяха изтрещяни снимки,смях,простотии (в големи дози) и за капак-сървайвъра в градския транспорт и криеницата на гарата!
И така,с много емоции,отпътувахме към следващата дестинация-Пловдив. Срам,не срам,до този момент не бях ходила в този град,който обаче остави изключително дълбоки и приятни спомени в моето съзнание!
Като извадим извън скоби търченето подир влака за Асеновград, катеренето по тепетата на токчета и пробването на парадоксално къса и тясна рокля,то Пловдив и престоя ми там бяха невероятни! И за всичко това,разбира се,трябва да благодаря на Д. задето ме взе и ме изтърпя цели 3 дни! (А знам,че не е лесно!)
Определено нямам търпение да отида пак,дано е скоро! Да пия пак водка и кола по левче,да ме вози "камикадзе" и да слушам вицове за мухи и миди!!! А,и Д. да ме гаври по всеки възможен начин,че и аз нея! Но тя си знае,че си я обичкам!

Това е драги ми Смехурко!

Поздрав най-сърдечен!

Надя :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар