сряда, 7 януари 2009 г.

Life isn't fair


06:30 GSM-а ти звъни на пожар,а дано поне тази сутрин да го чуеш,за да избегнеш поредното закъснение.Но….ГРЕДА! Отваряш едното око,после другото и си мислиш: „Майната му,да не съм луд да ходя на даскало,да ме помислят за някой задръстеняк… или по-лошо-зубър!”
06:40 GSM-а ти надава заплашителен писък,че все още си в леглото.Следва канонада от псувни и удари по дисплея докато упоритата машинка не се предаде.
09:00 Айде сега на кафенце с компанията,че ти трябва „пауър” за предстоящия купон довечера.Навличаш фешън дрешките,дето си купи вчера,гепиш Mp3-ката и си викаш такси.”Че аз да не съм некъф мизерник да пътувам с градския транспорт при пенсиите”.
10:00 Кафенце,цигарка,лафче за сериозните неща от живота-купони,секс и алкохол! Все пак нали си тийнейджър,сега му е времето да се „размажеш”! Добре обаче,че се спря да си купиш Боро на идване,за да не станеш свидетел на грозните коментари по твой адрес от иначе верните ти приятели!
11:00 „Е ако сега се вясна при оная дъртата /разбирай любимата учителка/ няма да е лошо,нали трая да са подмажа!Пък и вече е късно,няма да ме сметнат за смотаняк”
Все пак,в днешно време май не е важно какъв си,а за какъв те мислят.Дръж се „пекано”,прави се на по-тъп отколкото всъщност си и гледай да не изказваш собствено мнение,защото по-добре овца в стадото,отколкото пръч извън него.
12:00 „Егаси как се наших.Баш в час по математика ли трябваше да вляза?!И тая к’во е тръгнала да ме разпитва,пука ми на мене к’во е косинус! И батерията падна,не мога да си пусна музика.Живота е толкова несправедлив!”
13:00 „Слава Богу,че тъпото даскало свърши!” Време е за кафенце,цигарка и малко шопинг-все пак предстои купон.Не можеш да се появиш със старите ти дрехи,вече всички ги знаят.Ще те помислят за задръстеняк!
14:00 – 20:00 Време е да отметнеш ангажиментите за днес:
Дрямка,цигарка, хапване, цигарка,ходене до тоалетна,цигарка,лафче по Скайп с френдъ,цигарка.”Натоварен график,направо не знам как издържам на това темпо!Живота е толкова несправедлив!”
20:00 Време е да се гласиш за купона.”Оле излязла ми е пъпка!Ужас,как ще се появя довечера?!?И бретона ми не ще да се изправи.Живота е толкова несправедлив!”
00:00
-Купона продължава!
-Нямам пауър,човече!
-Презареди…дай на MAX!
….
06:30 GSM-a ти звъни на пожар…”Еби му майката!
Животът е толкова несправедлив!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар