петък, 1 май 2009 г.

Ein stolzer DSD-Besitzer


Ето я и моята езикова диплома!!! На нея пише моето име,моята рождена дата,следователно си е моя!
Не мога да скрия,че макар снощи,когато ми я връчиха,да не и отдавах голямо значение,понеже се съмнявам някога да ми влезе в употреба освен като притурка към автобиографията,днес тази диплома е повод за гордост,че благодарение на положените от мен усилия съм успяла да постига нещичко съвсем сама.
Тя е един своеобразен завършек на ученическите ми години и се надявам,както каза Миреллка,тази диплома да е едва първата ни спирка по пътя към успеха!

P.S. Бих искала да я посветя на г-жа С. Генчева,жената,която едно време твърдеше,че аз никога няма да науча и една думичка немски,просто защото имам прекалено ограничени възможности! Ето,че доказах,че мога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар