неделя, 5 юли 2009 г.

S. O. S.

*Same Old Shit

13-ти (фаталната дата,на която ще се проведе изпитът ми по история) наближава and that scares the shit out of me! Плаши ме фактът,че съм напълно неподготвена и ще се изложа като кифладжийка. Още повече ме плаши,че издишам откъм резервни варианти и ако не стане там ща,не ща ще се редя на опашката за догодина.
Иначе при мен си е все същото (the same old story,the same old song както казват англоговорящите човеци по света) : работа,сън,ааа...и храна,все пак-'рънътъ прай бурбътъ!
Като успея пак да открадна 5 минутки,ще пиша,promise!

П.С. Стискайте палци на 13-ти,плийс,имам нужда!

4 коментара:

  1. Стискаме и на краката! Късмет и успех! Ще се справиш, спокоооо:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Абе ей,теб Ончева на какво те е учила!Я да не сдаваш багажа баш на последната права,че ще отварям шамарената фабрика!Ето,може би ще ти го кажа за първи път тази година и за първи път ще съм искрена-НЯМА ДА ТЕ ПРИЕМАТ!...не,не,чакай...това вече съм ти го казвала!Тогава...ще те приемат,успокой се :D
    П.С.И не забравяй да РАЗБИВАШ КЛИШЕТА,много е важно :D:D:D:D:D

    ОтговорИзтриване
  3. Ей че кофти ми стана... аз уж гледах при теб за изпити, обаче съм го изтървала:((...

    ОтговорИзтриване
  4. П.П. Разбиването наклишета е добър съвет:).

    ОтговорИзтриване